Dr. Phil en Dr. Pol

Wie is de bekendste psycholoog ter wereld? Juist, Dr. Phil.

En wie is de bekendste dierenarts ter wereld? Inderdaad, Dr. Pol.

Iedere Amerikaan met psychische problemen, een lastig kind of verschrikkelijke schoonmoeder wil bij Dr. Phil op de bank. En als je in Weidman, Michigan woont en je hond of paard is ziek, dan is Dr. Pol waarschijnlijk de eerste aan wie je denkt.

Zijn zij de besten in hun vak? Niet per se.

Ze doen wel hun marketing beter dan anderen. Ze zijn heel erg zichtbaar. En in hun zichtbaarheid zijn zij ook nog eens heel erg zichzelf. Ze hebben een eigen manier van werken, ze staan voor wat ze vinden, hebben uitgesproken meningen. Dat maakt Dr. Pol en Dr. Phil interessant voor tv. Ze zijn anders dan hun vakgenoten en willen dat graag aan de wereld laten zien.

En het grappige is: als je heel zichtbaar bent, denken mensen vaak dat je ook heel goed bent in wat je doet. Het wekt vertrouwen, ze denken dat ze je al een beetje kennen. En zo wordt de stap om klant bij je te worden een stuk kleiner.

Nou hoeven we natuurlijk niet allemaal een tv-ster te worden. Maar als je meer klanten wilt, dan zal je in ieder geval in je werkgebied wat bekender willen worden. En op een manier die jou onderscheidt van je concurrenten. De Dr. Phil of Dr. Pol in jouw branche dus, maar dan zonder camera’s.

Je social media klaar voor een heel jaar!

‘Geen inspiratie’ is vanaf nu geen reden meer om niets te doen op social media. In de 365 Dagen Social Media Inspiratiekalender vind je voor iedere dag van het jaar een kant-en-klaar bericht. Je hoeft hem alleen nog maar aan te passen of in te vullen voor jouw bedrijf. Bespaar jezelf een hoop tijd en bestel de compleet vernieuwde 365 Dagen Social Media Inspiratiekalender nu voor maar € 45,-.

 

Plan een gratis strategiegesprek

Weten wat je volgende stap zou kunnen zijn om makkelijker klanten aan te trekken? Of heb je interesse om met mij te werken? Plan gratis en vrijblijvend een strategiegesprek in.